Pagini

luni, 10 februarie 2014

Corpul uman și semnificații metafizice


Părul
Forța mea.
Pielea capului
Partea mea divină.
Capul
Individualitatea mea.
Ochii
Oglinda sufletului, felul în care văd viața și relația mea cu aceasta.
Urechile
Înțelepciunea mea interioară, deschiderea față de emoțiile mele.
Nasul
Instinctul meu, capacitatea de a simți persoane sau situații.
Buzele
Cea superioară este legată de partea mea feminină și cea inferioara de partea mea masculină.
Dinții
Deciziile – cele legate de partea feminine sus și cele legate de partea masculină, jos.
Gâtul
Flexibilitatea, capacitatea de a vedea din mai multe perspective situațiile din viață.
Gâtul (interior)
Limbajul verbal și nonverbal, creativitatea
Umerii
Capacitatea de a purta responsabilitatea.
Brațele
Capacitatea de a primi oamenii și situațiile. Ele sunt prelungirea inimii. Servesc la executarea ordinelor.
Coatele
Flexibilitatea de a schimba direcțiile în viață.
Degetele
Micile detalii cotidiene.
Inima
Iubirea.
Sângele
Bucuria de a trăi, setea de viață.
Sânii
Conștiința a ceea ce sunt, generozitatea față de mine și ceilalți, echilibrul dintre a da și a primi.
Plămânii
Nevoia de spațiu, de autonomie.
Stomacul
Capacitatea de a digera idei noi.
Fundul
Suportul, susținerea mea.
Articulațiile
Flexibilitatea, capacitatea de a mă plia pe anumite situații de viață
Pielea
Individualitatea mea, prelungirea simțămintelor mele, legătura dintre interior și exterior, echilibrul.
Oasele
Structura de reguli, legi și principii ale lumii în care trăiesc.
Intestinele
Capacitatea de a renunța la ce îmi este inutil.
Rinichii
Sediul fricii.
Pancreas
Libertatea, puterea, stăpânirea de sine, definiția mea despre ”eul” meu.
Ficat
Sediul criticii.
Șoldurile
Relația cu sufletul meu.
Gambele
Capacitatea de a avansa în viață, de a merge spre schimbare și experiențe noi.
Genunchii
Flexibilitatea, mândria, orgoliul, încăpățânarea.
Picioarele
Direcția, înțelegerea mea și a vieții.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu