Pagini

marți, 23 iulie 2013

Separarea de suflet



Singura cauză a bolii este separarea de suflet.
Nu există altă cauză, există însă modalități diferite de a o face, de a ne separa de El. De câte ori sunt bolnav, universul îmi trimite un dar, prin care mă anunță ca ceva este în neregulă cu interiorul meu, cu corpul meu fizic sau cu corpul meu mental sau cu corpul meu emoțional sau cu toate trei, că ceva nu fac așa cum trebuie, că îmi ascult prea mult acea parte muritoare a mea: ego-ul.
Am renunțat la a ne hrăni sănătos, am renunțat la mișcare, am renunțat la natura, o distrugem și ne distrugem și pe noi, pentru că ne-am pus toate speranțele în medicină, în tehnologie, uitând ca noi le creem pe ele și nu invers. Am renunțat la CALE. Fără să ne dăm seama ne oprim din evoluție. Nu mai facem nimic din ceea ce ne place, tot ce facem este că TREBUIE. Muncim o viață ca să ne hrănim, ca să avem o casa la care să plătim toată viața rate. Suntem singura specie de pe Pământ care trebuie să ne plătim dreptul la viată, indiferent că se cheamă hrană, casă, mașină, haine, taxe, impozite, dări și ajungem, practic, sa ne dam viața pentru toate acestea. Atât valorează viața ta?

E timpul să înceapă drumul înapoi către suflet, am rătăcit destul, e timpul să comutam de pe modul ”supraviețuire” pe modul ”EU SUNT”. E timpul să faci și ceea ce îți place. Ieși din cotidian și acordă-ți și ție timp, căci tu ești primul care contezi. Doar cunoscându-te pe tine poți să-l cunoști și să-l ajuți și pe cel de lângă tine. Tu doar crezi că te cunoști și că îi cunoști și pe cei din jurul tău, chiar mai bine decât se cunosc ei înșiși. Dar te înșeli, tocmai pentru că tu te identifici cu cel care nu ești. Tu nu ești ego, tu ești sămânță Divină și ai primit în dar un suflet ca să nu te rătăcești. Caută-ți sufletul și reîntoarce-te la el.

Flaviu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu