Pagini

duminică, 28 iulie 2013

Exorcism prin pasiune !



Ce înseamnă a exorciza? Prima dată când am întâlnit acest termen, m-am dus imediat cu gândul la o biserică întunecoasă, unde fiecare pas pe care îl faci are un ecou demn de a trezii morții, unde într-o noapte cu lună plină, fix la ora 12, un preot cu o cruce mare în mână scoate toți dracii, la propriu, din oamenii cu ochii injectați și cu spume la gura...
Demn de filmele de groază !

Dar câți dintre noi sunt conștienți că a exorciza nu echivalează întotdeauna cu acest exemplu extrem și nici pe departe cu definiția din Dex. Câți dintre noi știm că exorcizam inconștient zilnic prin felul nostru de a fi. Cu o privire, cu o faptă bună, printr-o vorbă spusă cu suflet, chiar și cu un salut însoțit de un zâmbet larg, noi exorcizăm, eliberăm din noi și din cei de lângă noi o energie negativă și o alchimizăm. Transformăm acel plumb greu și toxic în aur, în lumină și iubire. Cu un simplu gest putem schimba ziua unui om.
Dacă azi mi-aș propune să transform ziua soțului, soției, copilului, mamei, tatălui meu, camaradului sau omului ce îmi vinde piersici în piață, cum aș proceda?, ce aș face eu pentru el?


Flaviu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu