Pagini

miercuri, 13 martie 2013

Firmituri de soare


unui suflet drag



Dacă Soarele ar fi o floare, atunci eu aș fi sămânța lui,
M-aș lăsa purtată de vânt până la pieptul mamei mele,
Iar din freamătul ei mi-aș întinde ruga.
Aș trai precum pădurea, verde și plină de viață,
Aș iubi ca o mângâiere, dar și ca o fermă povață,
Mi-aș petrece anii precum un susur de apa mângâindu-mi mama,
Cea care mi-a dat viață …
Aș rodi bucurii, rumene, să le dau în dar oricui mi-ar cere
Să se înfrupte din ele și să mulțumească cerului,
Că mi-a trimis iubire cu lacrimi de ploaie,
Vânt cu mângâiere și cunoaștere din Soare.
Și-aș lăsa și eu sămânța: pasul meu și gândul meu,
De bine, pentru oricine va voii să spere la Soare.

Dacă Pământul mi-ar fi mamă, atunci eu m-aș numi Om
Și mereu mă vei simți umblând desculț,
Cu un mănunchi de raze în mână.


Flaviu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu