Pagini

marți, 7 ianuarie 2014

Săptămâna porților deschise - Cabinet terapii complementare și alternative Rus Flaviu


Un an s-a încheiat și un altul îi continuă lucrarea. Ceva s-a sfârșit și altceva, timid, începe. Sunt lucruri vechi ce au plecat și sunt lucruri noi ce așteaptă să le ia locul. Abia ieri culegeam roadele, iar acum ne pregătim să însămânțăm, din nou.
Fie ca noul an să aducă o nouă strălucire în modul nostru de a privi, de a înțelege și de a acționa.
Săptămâna ce va urma, 13 – 17 ianuarie 2014, îmi doresc să mă întâlnesc cu toți aceia dintre dumneavoastră care, în strălucirea lor, doresc să schimbe ceva sau să continue o muncă pe care au început-o.


Dacă,
Simțiți că ceva nu merge așa cum trebuie,
Doriți să schimbați ceva și nu știți cum,
Aveți senzația că e imposibil de a mai găsi o cale de ieșire,
Aveți o traumă fizică sau emoțională, o afecțiune la care încă nu ați găsit cauza sau modalitatea de vindecare,

Vă aștept la o ceașca de ceai, să căutăm împreună !

Întâlnirile sunt private, nu prevăd nici un cost din partea dumneavoastră și se fac cu o programare, în prealabil, la tel: 0721-47.11.60 sau prin e-mail: flaviu2006rus@yahoo.com

Vă doresc un an minunat!


Rus Flaviu

Un comentariu:

  1. Salutări întregii spectatori din lume, Alăturați-mă, mulțumesc lui DR.WEALTHY pentru ajutorul său divin pe viața mea. Acum 1 an am fost diagnosticata de boala Herpes si de atunci caut un remediu pentru a-mi eradica boala. așa că am căutat o cură și iată că am intrat în contact cu faimosul meu DR.WEALTHY care a vindecat oamenii de boala Herpes, am fost atât de bucuros că în sfârșit pot fi vindecat de această boală tulburătoare și așa am contactat adresa sa de e-mail. wealthylovespell@gmail.com, iar când i-am trimis un e-mail, mi-a scris și mi-a dat o scurtă instrucțiune despre cum să-mi pregătesc medicamentul și așa mi-a pregătit medicamentul și mi-a trimis să-l primesc și mi-a spus că în 2 săptămâni i O să-mi văd măreața treabă. Mi-a dat semnul cuvintelor și așa a făcut. Mi-a primit medicamentul și l-am folosit în 2 săptămâni și am fost complet vindecat. contactează-l astăzi și fii vindecat. Așadar, prieteni, sfatul meu este dacă aveți o astfel de boală, HERPES CURE, e-mail: wealthylovespell@gmail.com whatsapp el cu +2348105150446

    RăspundețiȘtergere